پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118254
راهيابي ?? دانش‌آموز استان به مسابقات کشوري قرآن، عترت و نماز
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1345

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، افشين اميريان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار کرد: ?? دانش‎آموز پسر و ?? دانش‌آموز دختر از مدارس استان به مرحله کشوري مسابقات قرآن، عترت و نماز راه پيدا کردند.

وي افزود: بخش نخست اين مسابقات شامل تفسير، صحيفه سجاديه، نهج‌البلاغه، احکام و انشاي نماز است که به ميزباني استان خراسان‌ رضوي و شهر مشهد مقدس از تاريخ ?? تا ?? مردادماه برگزار مي‎شود.

اميريان تصريح کرد: برهمين اساس، دانش‌آموزان پسر از ?? تا ?? مرداد ماه و  دانش‌آموزان دختر از ?? تا ?? مردادماه در اين مسابقات شرکت مي‎کنند.

معاون فرهنگي و پرورشي اداره‌کل آموزش و پرورش استان با اشاره به بخش دوم اين مسابقات، گفت: دومين بخش اين مسابقات شامل اذان، مداحي، حفظ و قرائت است که به ميزباني استان آذربايجان‌ غربي از تاريخ ?? مرداد آغاز مي‌شود و تا ?? مردادماه ادامه خواهد داشت، به اين ترتيب که پسران از ?? تا ?? و دختران از ?? تا ?? مرداد با يکديگر به رقابت مي‎پردازند.

اميريان بر ضرورت توجه به آموزه‌هاي قرآني در مدارس تاکيد کرد و افزود: سيره عملي پيشوايان ديني بيانگر آن است که توجه به آموزه‌ها و معارف قرآن کريم و تاکيد بر آن در جامعه به ويژه در بين دانش‌آموزان، تقويت پايه‌هاي ديني جامعه را به دنبال دارد.

وي خاطرنشان کرد: در همين راستا برگزاري مسابقات قرآني در مدارس باعث آشنايي بيش از پيش دانش‌آموزان با اين کتاب الهي مي‎شود و نقش مهمي در خنثي‌سازي جنگ نرم دشمن دارد.


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html